Začátek vývoje Warped Times Pres3nt (8.01.2012)

Chtěl jsem napsat tento příspěvek už mnohem dřív, ale bohužel jsem zvolil špatný editor TinyMCE do svého redakčního systému, který celý text ztratil. Pro tyto případy jsem si už pořídil program, který si pamatuje více obsahů schránky. Ale k tématu.

Je to už celkem dlouho, co vyšel druhý díl série Warped Times. Tehdy jsem do hry přidal jednoduchý náhled na pokračování příběhu s tím, že víc vymyslím až se dostane na samotný vývoj třetího dílu. Jak běžel čas, pomalu jsem přemýšlel hlavně nad příběhem celé hry. Nedávno po dokončení 6x64 jsem začal WT3 řešit mnohem víc, a za pomoci týmu jsem si udělal lepší představu o příběhu a celkové hře.




Původně jsem sice říkal, že WT3 začnu dělat až po Comonosal a BusManovi, jenomže k těmto projektům se nemůžu dokopat a Warped Times jsem dokončil už 2x, takže je tam ta šance, že vydržím až do konce, mnohem větší. V poslední době mě taky dochází, že tvorba her už mě nebaví jako dřív, a že ani živit se tím nemůžu. Takže Warped Times 3 chci udělat jako hru, která by v tom úplně nejhorším případě byla poslední větší hrou ode mě. Tím neříkám, že končím s vývojem po WT3, jenom si nejsem jistý, jestli něco dalšího vůbec dokončím.

Z tohoto důvodu chci tento třetí závěrečný díl zpracovat nejlíp, jak umím. A taky pro mě tato série hodně znamená, proto bych ji chtěl uzavřít aspoň trošku zaslouženě.

Kdo neviděl bonusový obsah nebo si chce připomenout - hra se přesunula o 5000 let dopředu,  kde začíná příběh jedné hlavní postavy v psychiatrické léčebně. Ve svých snech vidí kámen a odrazy minulosti. V tuto noc se jí zdá o rozpadu kamenu. Hráč ví, že se blíží hrozba, a tak se musí dostat z léčebny pryč.
 
Aktuálně je vývoj na samotném počátku, hotová je jen část úvodu a "engine", který se pravděpodobně ještě bude upravovat. Ale základní příběh a jeho konec mám už vymyšlený, bude obsahovat i odpovědi na některé nezodpovězené otázky v minulých dílech.

Mým největším problémem je určitě zpracování příběhu, které bylo v minulých dílech myslím si dost hrozné. Proto bych to chtěl aspoň trošku napravit. Je pro mě problém vymyslet jednotlivé postavy a vztahy mezi němi a správně přiběh rozvinout. Přesto se budu snažit udělat to nejlíp, jak budu moct. Děj bude ale podle mě určitě zajímavější, než předchozí díly. Všechno bude tentokrát propojenější než dřív, poprvé to plně vystihne název Warped Times :D. Samozřejmě se budu snažit přiběh vysvětlit i těm, kteří minulé díly nehráli. Aspoň přibližně.

V samotném game designu bych chtěl určitě taky udělat několik změn. Tady si ale ještě nejsem úplně jistý. Určitě bych chtěl více využít sílu kamene. Postavy by tak měli víc schopností. Přemýšlím, že potřebná energie se bude dobíjet mnohem pomaleji, ale bude se zároveň dát najít po levelu. Hráč by se musel rozhodnout, kdy a jakou schopnost použít. Tohle ale asi budu muset vyzkoušet, neumím si představit, jak se to bude hrát. Jak říkám, změnu game designu teprve musím promyslet. Nechtěl bych přidat nějaký prvek, který by hráčovi znepříjemňoval hru. Kdybyste k tomuto měli nějaký nápad, můžete napsat do komentářů, můžete tak ovlivnit hru :D

Kdyby se povedlo hru dokončit, chtěl bych zkusit hru kompletně ozvučit, i s češtinou. Uvidím, jestli se mně podaří někoho sehnat. To je ale ještě hodně dopředu.

Snad se podaří hru dokončit a snad bude zábavná. Děkuju moc těm, kterým se líbili předchozí díly, bez nich bych se do toho asi nepouštěl. Pokusím se nezklamat. Na závěr takový malý obrázek, abych vás navnadil nebo odlákal :D

wt_present