2020 aneb jak ztratit přátele za 6 měsíců (19.10.2020)
Sobota večer a po třech týdnech na Moravě mě posílá vlak zpátky do Prahy. Podzim už se připomíná a už po sedmé hodině prorážíme hlubokou tmou. Při takové atmosféře (a při pěkném promořování a hrozícím nebezpečí, že se nedostanu zpět) jsem se rozhodl začít vyhodnoc... (číst dále)
Vývojářský deník #3 - Od vydání k eventu (3.4.2020)

Po dvou příspěvcích o tom, jak se hra blíží vydání, jsem mému blogu dlužil povídání o tom, jak to celé probíhalo a co všechno se dělo až do eventu Destroy Threats Together. Proto sem dává... (číst dále)

Vývojářský deník #2 - Blíží se konec strastiplné cesty (02.07.2019)

4 měsíce uplynuly od doby, kdy jsem se rozhodl pravidelně psát o vývoji mých her a ostatních zajímavostech. Z toho tak nějak vyplývá, že obnoven&iacut... (číst dále)

Vývojářský deník #1 - Konečně se něco vaří (29.03.2019)
V duchu mého závazku o obnovení blogu přicházím s dalším příspěvkem, tentokrát splním přání z minulého článku a přijdu s něčím z tvorby :) Překvapivě nejde o žádný ze dvo... (číst dále)
Pokus o reinkarnaci (27.01.2019)
"Dnes je to téměř měsíc po vydání Warped Times." A taky 4 a půl roku od doby, kdy jsem tu napsal poslední příspěvek :). S počátkem roku 2019 jsem se rozhodl dát si výzvu znovu oživ... (číst dále)
Warped Times 3 - Je to za námi! (24.10.2014)

Zdravím!

Dnes je to téměř měsíc po vydání Warped Times: Pres3nt. Proč píšu o této události až teď? Ve skutečnosti jsem si představoval vydání hry ve velkém stylu po boku sv&y... (číst dále)

Vývojářský deník #2 - Blíží se závěr (09.02.2014)

Zdravím, až dnes jsem se konečně dostal k sepsání druhého zápisu do vývojářského deníku Warped Times. Chtěl jsem tak udělat u... (číst dále)

Satikův seznam nedoceněných her: Crysis 3 (01.01.2014)
Série Crysis mě zaujala už od prvního dílu, který mě šokoval nejen grafikou, ale hlavně nádherným level designem a novými způsoby hraní. Tehdy hra neměla dohromady žádný příběh, ale vynahrazovala to atmosf&e... (číst dále)
Dvojité snění (20.10.2013)
Zdravím, dnes jsem se rozhodl napsat o zajímavém zážitku. Nevím, jestli se tu to přímo hodí, ale podle mě jsou tyto věci okolo lidské mysli hodně zajímavé a často tu píšu jen o projektech, tak ať je tu taky n... (číst dále)
Štěstí ve hře (03.10.2013)

Zdravím, možná si pamatujete, jak jsem se o Vánocích zmínil o skvělém Euro Truck Simulátoru 2, který jsem dostal. Doteď je to jedna z mých nejoblíbenějších her, kte... (číst dále)

Nový web a prázdninová práce (31.08.2013)

Zdravím, dneškem jsem konečně dokončil poslední nejdůležitější části a můžu konečně spustit tento nový web. Tvorba nového webu byl taky důvod, proč jsem v posledních měsících nic nepsal, přesto, že jse... (číst dále)

Zrádná Nvidia (5.07.2013)

Zdravím. Chtěl bych tu sepsat osud, který postihl moji grafickou kartu značky Nvidia. Částečně proto, abych ze sebe trochu dostal to nepochopení a znechucení a částečně, abych mohl včas varovat ostatní.

Příběh ... (číst dále)

Nové myšlenky (24.05.2013)

Zdravím, konečně jsem si zase našel čas něco napsat. Kromě mé lenosti za to trochu může i práce na novém webu, o kterém jsem přemýšlel minule a který jsem už rozpracoval. Rozhodl jsem se do nového webu zahrnout CSS3... (číst dále)

Jak je to s kreativitou (1.01.2013)

Zdravím, jsou 2 hodiny po půlnoci, nastal nový rok a většina lidí mého věku vyrazila ven za zábavou, kamarády, alkoholem a nevím za čím vším se dnes lidi ženou. V poslední době na ty oslavy nějak nejsem,... (číst dále)

Šťastné Vánoce z WT3 (24.12.2012)

Zdravím, jak jsem slíbil, připravil jsem pro vás GreenManem a týmem "minihru" ze světa Warped Times 3, jako malou náhradu za posunutí datumu vydání (které stejně všichni věděli, že se posune :D). Jde o v&aacu... (číst dále)

Odeslalo se to! (22.11.2012)

Zdravím návštěvníky. Poslední 2 měsíce jsem to tady trochu zanedbával, ani ne tak proto, že by nebylo o čem psat, jenom jsem se tomu nějak vyhýbal. Ale dnes jsem se k tomu konečně dostal, takže se pokusím shrnout vše... (číst dále)

Vývojářský deník #1 - velké plány (20.09.2012)

Vím, že jsem slíbil na konci prázdnin shrnout vývoj Warped Times: Pres3nt, ale poslední prázdninové hry jsem na hře právě nejvíc dělal ze strachu, že o všechen volný čas přijdu (což se skvěle potvrdilo), tak... (číst dále)

Seznámení s Androidem (18.08.2012)

Dnes jsem se rozhodl napsat o mém seznámení s novými technologiemi a Androidem - ne toho ze Star Treku, ale známým mobilním operačním systémem. Někdo by to nazval recenze nového mobilu, ale nemám v tomto oboru ž&aa... (číst dále)

Průběh prázdnin (31.07.2012)

Zdravím, hodně dlouho jsem ničím nepřispěl, ikdyž jsem před prázdninami chtěl. Stejně jsem tehdy neměl co zajímavého napsat.

Polovina prázdnin je pryč a zatím musím říct, že úspěšná... (číst dále)

Shrnutí děje (22.06.2012)

Zdravím. Blíží se konec roku (školního, vzhledem k šílenému oteplení bych byl na chvíli radši, kdyby končil kalendářní rok a na chvíli byla zima). Takže by se hodilo aspoň trochu jej shrnout.... (číst dále)

Bouřková sezona (13.06.2012)

Včerejší bouřka mě přiměla napsat novinku o letošní bouřkové sezoně. Zatímco loni byla chudá, letos je zatím velmi vydařená. První bouřka přišla už 19.4. a mezitím přišlo už dalš&iacu... (číst dále)

Neúspěch projektu (27.05.2012)

Minulý rok jsem měl představu, že můžu udělat web, který, protože v česku nemá konkurenci, budou navštěvovat fanoušci. Jde o web Carmageddon.cz. Spustil jsem jej v září 2011. Úspěch jsem samo... (číst dále)

Špatný den a bouřka (19.04.2012)

Je zajímavé, jak některé dny dokáží zkazit skoro všechno, co se dá a sejde se v nich tolik neštěstí. Jeden z nich je zrovna čtvrtek 19.4.

Už ráno, když jsem vstal o 15 minut později, mně cosi ř&iacu... (číst dále)

2 Měsíce v PHP (18.04.2012)

Včera (vlastně dnes v noci) jsem konečně dokončil nový redakční systém pro Carmageddon Centrálu. Nad jeho psaním jsem strávil asi 2 měsíce, ikdyž jsem se mu nevěnoval každý de... (číst dále)

Crysis: Legie (10.03.2012)

Už je to hodně dlouho, co jsem naposledy četl knížku. Neměl jsem doteď důvod, a ani mě nevycházel čas. Ale protože musím mít referát do literatury o knižní novince, musel jsem nějakou knížku přečíst. A když už něco mus&i... (číst dále)

Co s tím? (1.03.2012)

Dnešní příspěvek nebude obsahovat žádnou zajímavost z mé tvorby nebo aktivity. Jenom se někam potřebuju rozepsat o životě a jako oběť těchto nesmyslů padl můj web.

V poslední době mám totiž pocit, že je v&s... (číst dále)

Naše kostičkovaná osada (18.02.2012)

Dnešní novinku jsem se rozhodl věnovat opět Minecraftu, proto se omlouvám těm, koho tato hra nezaujala tolik, jako mě.
Už několik měsíců hrajeme na týmovém serveru novou mapu, u které jsme zatím strávili nejví... (číst dále)

Zima na Českém Poháru (5.02.2012)

Český Pohár má za sebou rok existence, a přes prvotní obavy, kdy často účast nebyla slavná, se slušně rozjel a našel si své pravidelné hráče. Největší podíl na tom má určitě chylex... (číst dále)

Začátek vývoje Warped Times Pres3nt (8.01.2012)

Chtěl jsem napsat tento příspěvek už mnohem dřív, ale bohužel jsem zvolil špatný editor TinyMCE do svého redakčního systému, který celý text ztratil. Pro tyto případy jsem si už pořídil program, který... (číst dále)

6x64 (27.12.2011)

logo

6x64 je přepracování původní hry 3x64. Jde o hru kombinující prvky tetrisu, arkanoidu a bejewel... (číst dále)

O vývoji 6x64 (19.12.2011)

Už ani nevím kdy vznikla myšlenka a základ pro hru 6x64. Rozhodl jsem se proto, že 3x64 byla asi nejlepší hra co jsem doteď udělal, po stránce hratelnosti a hlavně originalitě. A pár lídí si ji i teď občas zahráli. T... (číst dále)

Záhadný Minecraft (17.11.2011)

Už zítra vyjde finální verze Minecraftu, a já se musel zamyslet, jak mě mohla taková na pohled jednoduchá hra zabavit. Zezačátku jsem k ní přistupoval stejně, jako mnoho dalších lidí, myslel jsem si jaká j... (číst dále)

Povedlo se, nový web je tady! (27.10.2011)

Konečně se podařilo dokončit redakční systém StormPHP pro nový vzhled. Tak na vítejte třetí verzi webu :)

Obsah teprve ještě doplňuju, a částečně aktualizuju, protože jsem na většinu dlouho nesáhl a n... (číst dále)

Nový web? (23.10.2011)

Dodatek: Omlouvám se za rozhození textů, chvíli to tak musí zůstat než dokončím novou verzi. Jde jenom o hlavní stránku, ostatní jsou v pořádku.

Už je to dlouho, co jsem spustil moje str&aacu... (číst dále)

Konec pohody a další novinky (28.09.2011)

Po dlouhé době jsem se rozhodl zase napsat nějaké svoje názory. Prázdniny jsou pryč, a jako vždy jsem i přes prvotní nadšení skoro nic neudělal a jenom je proseděl u seriálů, her a filmů. Nebýt vývojářsk&eac... (číst dále)

Carmageddon Centrála s vlastním RS (03.08.2011)

Ani nevím proč jsem vlastně chtěl vždycky vytvořit herní stránky, na které by lidi chodily pro nejnovější informace. Vždycky jsem chtěl udělat něco velkého, kde by se scházeli návštěvníci, psali koment&aacu... (číst dále)

Soutěž o Minecraft ve FlatOutu! (02.07.2011)



Jako spoluautor projektu Český Pohár, jsem se rozhodl i tady informovat o jedinečné šanci vyhrát na jednom z FlatOut 2... (číst dále)

Comonosal, webdesign a ostatní (28.06.2011)

U? je to skoro týden, co mám prázdniny. Podařilo se mě úspěšně dokončit obor elektrikář, ikdyž to vůbec neumím a už vůbec bych se tím nemohl živit :D Pravda výsledky závěrečných zkoušek byly kromě... (číst dále)

Video k Českému Poháru ve FlatOutu 2 (29.05.2011)

Poslední sobotní turnaj i přes malou účast nabídl hromadu pěkných záběrů, a tak jsem se mohl konečně pustit do tvorby videa z turnajů. 

 Po 2 dnech je hotovo, žádný zázrak to není ale mysl... (číst dále)

Bouřková sezona začala (25.04.2011)

Každý rok hrozně rád sleduju všechny bouřky, proto jsem si tento rok řekl, že nezůstanu jenom u sledování.
Příchodem včerejší první bouřky jsem vzal foťák a pokusil se nahrát nějaký pěkn&yac... (číst dále)

Assassins Creed: San Andreas (11.04.2011)

Z nudy jsem udělal video kombinující zvuky a hudbu z Assassins Creed s videem ze San Andreas ... (číst dále)

Co se všechno stalo (04.04.2011)

Omlouvám se za neaktivitu v posledních měsících. Nějak jsem si neudělal čas na aktualizaci. Takže to vezmu popořadě.

Do Zimní soutěže na foru VCH na téma souboj jsem udělal minihru <... (číst dále)

CryENGINE 2 Manuál česky (23.01.2011)
Zas m? za?alo chyb?t p?ekl?d?n?, a proto?e se chci u? dlouho u?it v Sandboxu z Crysis, kter? ?esky nem? ??dn? n?vod, rozhodl jsem se zkusit p?elo?it anglick? manu?l.

P?vodn? jsem cht?l psat p?es RS, ale ??dn? jsem nena?el, proto jsem se rozhodl napsat si kod s?m p?es html a css. Byla to t??k... (číst dále)
Vánoční příspěvek (24.12.2010)

Zdravím návštěvníky, dlouho jsem zase nic nenapsal, ale na vánoce sem dávám takovou vánoční aplikaci, která obsahuje pohled na zasněženou krajinu (většina nejspíš už zná). Sníh a počasí se různě mění, ale v závislosti na datu a času, takže je u všech stejné.
(číst dále)

Od Crysis k 3D (06.11.2010)
Nedávno mě napadla myšlenka zkonvertovat model do CryEnginu 2. Tak jsem to chtěl zkusit, podle návodu jsem nainstaloval 3DsMax a zkonvertoval do něj model. Do Crysis se ale už nedostal, místo toho jsem začal zkoušet 3D :D
Trochu mě to začalo bavit a po žárovce z návodu jsem uděla... (číst dále)
Konec lidstva se opět blíží (16.10.2010)
Slibovaný konec lidstva, tak jak je napsán ve hře Comonosal byl dlouho odkládán. Hlavně z důvodu hrozně pomalosti hry a dlouhého loadingu. Nedávno jsem se ale rozhodl zkusit to znovu a líp. Do hry jsem chtěl vložit "nové technologie", které jsem se v GM naučil až v poslední době. ... (číst dále)
Autobusový simulátor (24.08.2010)
Tak je skoro konec další poloviny prázdnin, za kterou jsem se rozhodl začít předělávat kvůli náročnosti a nepoužitelnosti původní verze Comonosal. No moc daleko to nedošlo :D

Zato jsem začal něco o čem jsem přemýšlel už hodně dlouho, každý den cestou do/ze školy. J... (číst dále)
WT2 úspěch a další aktuality (25.07.2010)
Tak od Warped Times 2 vydání už je to skoro měsíc, a jsem hodně překvapený úspěchem, dokonce došlo i několik levelů, takže upload s editorem zbytečné nebyly.

Je super vidět, že půlroční snaha nebyla úplně zbytečná a hráči se u hry baví. Dost mě překvapil účin... (číst dále)
Warped Times 2 je tady! (01.07.2010)
Původní datum do konce června jsem nestihl, ale v posledních dnech probíhali práce na hře naplno, a tak snad nevadí menší zpožděni o den.

Doufám že jsem stihl opravit všecny chyby, a testeři najít. Můžete sami ohodnotit nakolik se půlroční vývoj vyplatil a vrátil na k... (číst dále)
Warped Times 2 už tento měsíc! (11.6.2010)
Práce na WT2 se blíží ke konci, zbývá doladit poslední chyby, vylepšit editor a připravit upload levelů (to má na starost týmový webový expert GreenMan). Pokud všechno půjde jak má, hra vyjde ještě tento měsíc. Doufám že se bude hrát líp jak 1. díl a sejdou se i nějaké p... (číst dále)
Carmageddon 2 čeština (16.5.2010)
Vidím, že jsem zas dlouho nic nenapsal, nějak nemám v posledních týdnech náladu na nic, WT taky celkem stojí... Snad se to spraví v nejblížší době.

Ale něco sem přece jenom udělal, všiml jsem si jedné zajímavé věci, tak úspěšná hra jako Carmageddon 2 neměla doteď ... (číst dále)
Warped Times 2 se blíží ke konci (26.03.2010)
Tak se vývoj WT2 zase pohnul, zbývá už jenom pár posledních levelů a finální boss level.

Mimo to je hotov? z?klad editoru, sta?? u? jenom nah?zet v?ech 110 objekt? (hrozn? nudn? pr?ce) a ud?lat nahr?v?n? ve h?e i editoru.
Tvorba dobrých her - Český překlad (05.03.2010)
Je to už víc jak týden, co jsem procházel stránku yoyogames.com a zahlédl tutoriál psaný Markem Overmarsem, kde pěkně píše o vývoji her. Ne že bych rozumněl anglicky, ale prvních pár vět jsem přeluštil, a protože mě to zajímalo, začal jsem s... (číst dále)
Ladovská zima v San Andreas (22.02.2010)
Tak jsem zas neměl co dělat, a vzpomněl jsem si na super video ze SA podle pisničky, a rozhodl jsem se udělat podobné.
Už mě to napadlo dávno, měl jsem i část nahranou, ale donutil jsem se zpracovat ho a dodělat až teď.
A po dost velké práci při snaze dostat ho z Windows Movi... (číst dále)
Opět tuning PC (05.02.2010)
Nudil jsem se ve ?kole jako v?dy, tak jsem se rozhodl pokra?ovat v pr?ci pro m?j PC. Vybral sem si primitivn? zapojen?, stejn? bych t???? v?ci nechapal.
Ale i tak je to zat?m moje nejpoveden?j?? pr?ce.

Jde o 8 diod v LPT portu (port tisk?rny v ... (číst dále)
3D prostor (30.01.2010)
Tak jsem se zas nudil jako vždy, a ani nevím jak k tomu došlo jsem otevřel kdesi ve startu dávno zapomenutý Google Sketchup.

A vyšla z toho tato šílenost, pokazil sem tam beztak všechno co šlo ale tak musim se pochlubit :D

Nic nového (10.01.2010)
Zase jsem dlouho nic nepsal, nějak se mě v poslední době nechce, díky škole která mě nebaví a tak.

Jinak kromě základu editoru ve Warped Times 2 není nového celkem nic.

Tak jsem aspoň něco načmáral, technicky je to dost slabé ale o to mě nešlo, je to jenom takový m... (číst dále)
Tuning PC pokračuje (26.12.2009)
Na vánoce jsem dostal mimo nového skvělého procesoru AMD Athlon X2 5200 (s ne moc dostatečným chladičem) a externího disku i pájku, takže jsem se rozhodl dokončit můj plán osvětlit PC.

A tady je výsledek, není to extra světlo ale postačí, 5 modrých a červených vysokosv... (číst dále)
Green-PHP RS od GreenMana! (23.12.2009)
Je vánoční čas, kdy se dostávají dárky, a i GreenMan si připravil pro nás dárek, a to je ten snad nejlepší, kompletní redakční systém Green-PHP!
Takže už můžete přímo reagovat na ty blbosti co tu píšu :)

Takže moc dík, ani snad nejde slovy napsat, doufám že RS b... (číst dále)
Warped Times 2 (23.12.2009)
Až mě překvapilo jak dlouho jsem zase nic nenapsal, nějak se teď nic neudálo a nevím o čem psat... Ale protože jsem dokončil "engine" Warped Times 2, rozhodl jsem se napsat.

První jsem další díl ani nechtěl začínat, z důvodu mírného neúspěchu původní hry (ne že by to ... (číst dále)
3x64 - minihra (23.12.2009)
Tak zase sedím jenom u PC, v GM se mě nechce nic dělat, hry už mě nebaví tak jsem zkusil z nudy zpracovat poslední obrázek do pixeligy jako hru, už jenom proto že mě zajímalo jak by se taková hra hrála.

Výsledek je tady. Je tam plno chyb, které neumím nebo se mě nechtějí o... (číst dále)
Amater PC Tuning (23.12.2009)
4 dny volna předemnou, tak jsem se rozhodl neprosedět je jenom u PC jak to umím, ale dělat něco užitečného.
Sám bych tomu ještě včera nevěřil, ale vrhnul jsem se na tuning PC a s ním ruční výrobu dílů, ať se konečně naučím tu elektroniku když už se na to učím ve ško... (číst dále)
SA Mod (23.12.2009)
Zase jsem se nudil, tak jsem se rozhodl modovat SA, avyšel z toho malý mod nahrazující policejní zvuky ve stylu IV. Stahovat můžete v sekci SA Mody

. Další malá aktualizace galerie, něco sem mezi tou dlouhou dobou co jsem n... (číst dále)
Radost z 9600GSO (23.12.2009)
Tak 3 roky staré grafické karty se dostali do mojí cenové úrovně, takže jsem se rozhodl pořídit 9600GSO, grafika pro většinu dnes už zastaralá. Líbí se mě vzhledově i výkonem, hodně mě překvapila třeba v crysis, kde dává bez problémů nejvyšší detaily v rozlišení 1680x1... (číst dále)
Warped Times - neúspěch? (23.12.2009)
Tak už je týden po vydání WT, a nikde ani koment ke hře... Nejhorší je že nevím jestli je ta hra úplná hrůza nebo ne, asi nestojí ani za pár slov...
Trochu hodně mě to zklamalo, 3měsíční práce, je to nakonec hra kterou jsem vyladil nejvíc z mých vydaných her a snažil jse... (číst dále)
Warped Times - stahujte! (23.12.2009)
WT logo
Poslední hudba od chylexe došla, a můžu říct že to za to čekání stálo. Hra je hotová, můžete stahovat! :)

Můžete do knihy psát názor na h... (číst dále)
Vystřihovánka (23.12.2009)
Původně jsem chtěl oznámit vydání WT, ale trochu se to ještě pozdrželo a čekám na hudbu, ale v pondělí už by to snad mělo být.
Z původního level editoru se stal level creator, neumím udělat nahrátí uloženého levelu v editoru :D
Jinak je hra hotová a doufám že v pond... (číst dále)
PxA novinka a další WT info (23.12.2009)
V poslední době není moc nového co bych sem napsal, tak píšu aspoň o nové pxa práci do Pixeligy na foru VCH. Není to nejlepší, vím že je tam hromada chyb a špatné zpracování, ale nic lepšího není :D
A tady to je
(číst dále)
WT Level Editor (23.12.2009)
Tak jsem se rozhodl se hrou vydat i editor levelů. Zkusil jsem něco takového vytvořit, a ikdyž jsem nic podobného nikdy nedělal, základní systém se mě podařilo úspěšně naprogramovat.

Zatím mám ukládání levelu do souboru, ale pracuju na jeho vytvoření ve hře. Proto se ... (číst dále)
Warped Times - už brzy! (23.12.2009)
Minule jsem informoval o chystané hře Warped Times, o které zatím moc nemluvím jinde než tady.

Vývoj jde dobře, dokonce je hotové ozvučení hry, o hudbu se postaral chylex (velké díky mu) a zvuky jsem dal dohromady já. Zbývá 7 levelů, které budou nejzajímavější z celé h... (číst dále)
Seznámení s vektorem (23.12.2009)
Už dlouho se mi líbí vektor a obdivuju práce lidí v něm, proto jsem si chtěl vyzkoušet jak se v něm dělá. První jsem zkusil všemožné trial verze profesionálních programů, ale ani jeden mě nesedl, až jsem narazil na freewarový Inkscape, ve kterém se mě hned dobře dělalo.
... (číst dále)
Srovnávací video GT2 a GT4 (23.12.2009)
Dostal jsem video speciálně pro tyto stránky od StreetFightera, který udělal test her Gran Turismo 2 a Gran Turismo 4. Na obou videích je stejná trať, a stejné auto Mitsubishi Lancer evolution VI. Můžete vidět rozdí lv grafice i fyzice aut, ale i tak je trať zajetá celkem stejně rych... (číst dále)
Fiat 500 - Pxa pokus (23.12.2009)
Neměl jsem dnes co dělat (ne že bych neměl práci, ale do té se mi nechtělo :D) tak jsem se zadíval na model Fiat 500 a řekl jsem si, že ho zkusím převést do PC v mém oblíbeném Malování, abych si trochu oživil pixelart. Výsledek můžete vidět tady, mohlo to vypadat líp, hlavně... (číst dále)
Oficiální spuštění stránek! (23.12.2009)
Tak vítám všechny návštěvníky mých nově postavených stránek. O celý vzhled a kód jsem se poprvé postaral sám, s mírnou pomocí GreenMana. Ještě se teda musím přiznat, že ty hlavní sekce v menu jsem zkopíroval, ty moje měly nějak divné zarovnání :) Tento web jsem si založ... (číst dále)